شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

نمايشگاه بازي‌هاي رايانه‌يي تهران فردا گشايش مي‌يابد

بازي هاي رايانه اي

دوشنبه ۵ تیر ۱۳۹۱ - ۱۸:۴۵:۰۰


دومين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌يي تهران فردا و با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي آغاز بکار مي‌کند.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، دومين نمايشگاه بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌يي تهران، روز سه‌شنبه ساعت 10 با حضور سيدمحمد حسيني، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، بهروز مينايي، مديرعامل بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌يي، اعضاي شوراي فضاي مجازي، اعضاي شوراي انقلاب فرهنگي و جمعي از مديران فرهنگي و هنرمندان در شبستان مصلاي امام خميني (ره) برگزار خواهد شد.

دومين نمايشگاه بازي هاي رايانه اي تهران با حضور شرکت هاي بازي سازي 11 کشور دنيا و جمعي از فعالان عرصه بازي هاي رايانه اي داخلي از ساعت 10 صبح تا 20 هر روز از ششم تا دهم تيرماه در مصلاي امام خميني برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌يي مي‌توانند با حضور در نمايشگاه بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌يي تهران از نزديک با دستاوردهاي بازي‌سازي داخلي و بين‌المللي آشنا شوند.

نخستين دوره بازي‌هاي رايانه‌يي تهران ارديبهشت‌ماه سال گذشته در برج ميلاد تهران برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده علاقه‌مندان به بازي‌هاي رايانه‌يي و به منظور تسهيل حضور علاقه‌مندان به اين عرصه، دومين دوره اين نمايشگاه در فضايي بالغ بر سه و نيم برابر مساحت دوره گذشته به مساحت 22 هزار متر مربع در مصلاي امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

برپايي غرفه مخصوص خانواده ها با عنوان دنياي بدون خانواده از بخش هاي ويژه اين نمايشگاه فرهنگي هنري است. همچنين خانواده ها با حضور در اين نمايشگاه مي توانند از نزديک با دستاوردهاي داخلي در عرصه بازي هاي رايانه اي آشنا شوند و علاقه‌مندان با حضور در اين نمايشگاه مي توانند از امکانات ايجاد شده همچون بازي هاي آنلاين به صورت رايگان استفاده کنند.

بنا بر اعلام در اين نمايشگاه بين‌المللي 30 بازي ايراني براي نخستين بار به مخاطبان ارايه مي‌شود.

دومين جشنواره و نمايشگاه بين‌المللي بازي‌هاي رايانه‌يي تهران تا 10 تير ماه در مصلاي بزرگ امام خميني (ره) برگزار مي‌شود.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو